tag:blogger.com,1999:blog-3835442098693338649.post4517070830907736284..comments2020-07-13T22:19:24.446+03:00Comments on דורית כץ דרוקר: מה בין תיאוריית עיבוד המידע להיפרטקסט?דורית כץ דרוקרhttp://www.blogger.com/profile/17808543596379705296noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3835442098693338649.post-28632925573749159912010-12-18T21:08:51.483+02:002010-12-18T21:08:51.483+02:00דורית היקרה,
סביבות ההיפרטקסט וההיפרמדיה מקנות לתל...דורית היקרה,<br />סביבות ההיפרטקסט וההיפרמדיה מקנות לתלמידים מיומנויות בלמידה עצמית, קבלת החלטות ושליטה מרחבית, כל זה בוודאי מזמן ללמידה אפקטיבית. קריאת הפוסט שלך הזכירה לי כתבה שקראתי השבוע ובה צויין כי מס' המתאימים לטייס הולך וגדל, אפשר לראות בזה השפעה ישירה !<br />ורד.ורדhttps://www.blogger.com/profile/10767230681519168085noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3835442098693338649.post-2173493127713981882010-12-18T20:02:07.294+02:002010-12-18T20:02:07.294+02:00דורית!
קראתי את הפוסט שכתבת ורכן השכלת להבנות טקסט...דורית!<br />קראתי את הפוסט שכתבת ורכן השכלת להבנות טקסט שהוא באיזשהו אופן סוג של היפרטקסט שיש בו קישורים לסוגי מידע שונים. ולעצם הנושא אין לי ספק שהדור הדיגיטאלי מאופיין בחשיבה מסתעפת. הם בו זמנית יכולים לדבר בפלאפון, להתכתב במחשב, ולשמוע מוסיקה. השימוש בהיפר טקסט אמור להקל עליהם לארגן את המידע ולהבנות את הידע.לאה ליברמןhttps://www.blogger.com/profile/18244241412411437623noreply@blogger.com